Trgovina LJ BTC odprta od ponedeljka do sobote 9:30 - 19:30
 

Doom The Dark Ages (PS5)

(0 ocen)
Zaloga: Prednaročilo

Prednaroči še danes in si zagotovi dobavo na dan izida.
75,00€
Cena: 75,00€
Express dostava!Vsa naročila za izdelke na zalogi oddana do 17.00 ure pošljemo še isti dan.
Možnosti plačila?Z gotovino ob prevzemu, z nakazilom na račun in s plačilnimi karticami (provizija).
Tehno-srednjeveška streljačina za ljubitelje DOOM franšize

DOOM: The Dark Ages je osma glavna igra v legendarni franšizi DOOM, ki tokrat prinaša svež pristop k poznanemu konceptu. Dogajanje je postavljeno v tehnološko obarvan srednji vek, kjer se brutalni spopadi z demoni srečajo z vzdušjem temačnih gradov, starodavnih tempeljev in čarobnih gozdov. Igro razvija id Software, izid pa je napovedan za 15. maj 2025. Čeprav gre še vedno za prvoosebno streljačino, ki se osredotoča na hitro akcijo in spektakularno uničevanje demonov, pričakujemo večji poudarek na bližnjem boju in taktičnih možnostih. Priporočam jo vsem, ki uživate v brutalni akciji, premišljeni nadgradnji likov in globlji zgodbi o boju med nebom, peklom in človekom. Ni pa za tiste, ki jim nasilje in hitro igranje povzročata preglavice.

Zgodba DOOM Slayerja: vračamo se k izvoru

DOOM: The Dark Ages nas popelje nazaj v čas, še preden je DOOM Slayer postal legenda pekla. Zgodba raziskuje njegovo preteklost, njegovo povezavo z Night Sentinels in dogodke, ki so ga spremenili v nepremagljivega uničevalca demonov. Omenjeno je, da bomo videli tudi, kako je nastal njegov ikonični Praetor Suit in kako se je razvil njegov sovražen odnos do pekla. V ospredju je konflikt med nebom in peklom, a s tehnološko obarvanim srednjeveškim zasukom. Lokacije, kot so demonični gradovi in templji, obljubljajo spektakularne prizore. Verjetno bomo spoznali nove like in frakcije, ki bodo dodatno razširili bogato mitologijo DOOM vesolja.

Največja odprta okolja in osupljiva tehnična dovršenost

Grafika igre bo po pričakovanjih osupljiva, saj jo poganja najnovejši pogon id Tech 8, ki podpira ray tracing, napredne učinke osvetlitve in izjemno podrobne modele. Tehno-srednjeveško okolje je velik odmik od industrijskih ali futurističnih prizorov prejšnjih iger, kar pomeni, da bo igra vizualno povsem sveža. Obljubljajo največja igralna okolja doslej, z večjo svobodo pri raziskovanju in večjo interaktivnostjo okolice. Zvok bo verjetno spet fantastičen, z metal glasbo, ki bo spremljala krvave spopade, a tudi bolj temačnimi toni, ki bodo poudarili temačno vzdušje.

Moč surovosti: poudarek na bližnjem boju

Ena največjih novosti je večji poudarek na bližnjem boju. Novi sistem za nadgradnjo borilnih sposobnosti omogoča prilagoditev sloga igranja – od defenzivnih do bolj agresivnih pristopov. Ščitna žaga (Shield Saw) je ena najbolj zanimivih novosti, saj združuje funkcije orožja, ščita in orodja za uničevanje ovir. Vrnitev strafe gibanja, znanega iz prvih iger DOOM, bo igri dodala klasičen pridih, a z modernimi taktičnimi možnostmi. Pričakujem, da bo igra kljub poudarku na surovosti ohranila hitro igranje, po katerem je DOOM znan, le da bo tokrat bolj tankovsko – počasnejše, a brutalno.

Trajanje igre in možnost ponovnega igranja

Čeprav ni uradno potrjeno, pričakujem, da bo glavna zgodba trajala okoli 15 do 20 ur, z dodatnimi stranskimi misijami in raziskovanjem pa bi lahko igralni čas zlahka presegel 30 ur. Glede na prejšnje igre bo verjetno veliko skritih predmetov, izzivov in skrivnosti, ki bodo nagradili radovednost. Igra ne bo imela klasičnega večigralskega načina, a možnost kooperativne igre ali posebnih izzivov bi bila zanimiva dodana vrednost. Ker gre za prequel, je vprašanje, ali bo zgodba zadostno motivirala za večkratno igranje, a bogat sistem nadgradenj in raziskovanje okolij to zagotovo obljubljata.

Primerjava z DOOM Eternal: počasnejša, a bolj brutalna

V primerjavi z DOOM Eternal pričakujem, da bo DOOM: The Dark Ages bolj osredotočen na surovo moč kot na hitrost in gibljivost. DOOM Eternal je bil mojstrsko hiter in zahteval stalno upravljanje virov in gibanje. Tukaj pa bo poudarek na prilagodljivosti bližnjega boja, taktiki in raziskovanju okolja. Medtem ko je Eternal deloval kot divji ples smrti, The Dark Ages obljublja bolj zemeljsko, temačno izkušnjo. Čeprav sem navdušena nad novim pristopom, me skrbi, da bi lahko upočasnjeno igranje razočaralo dolgoletne oboževalce.

Moja pričakovanja: vizualni spektakel s prostorom za izboljšave

Čeprav DOOM: The Dark Ages še ni izšel, je pričakovanje ogromno. Sama najbolj čakam na tehnološko obarvano srednjeveško okolje in razvoj zgodbe DOOM Slayerja. A kljub temu imam nekaj pomislekov. Bližnji boj je lahko zadetek ali zgrešek, odvisno od tega, kako globok in zadovoljujoč bo sistem. Upam, da bo zgodba res ponudila pomembne odgovore in širitev mitologije, ne pa le zapolnjevala praznine. Veselim se tudi uničevanja demonov s ščitno žago in raziskovanja največjih okolij v zgodovini DOOM-a. Čeprav bi igro morala oceniti šele po izidu, menim, da bo šlo za ambiciozno poglavje z veliko potenciala. Zahvaljujem se Konzolku za priložnost, da lahko spremljam razvoj te igre in komaj čakam, da jo preizkusim sama!



Mnenja in ocene

Napišite mnenje

OPOMBA: HTML koda se ne prevaja!

ZAKAJ SE ODLOČITI ZA NAS?

Osebno smo vam na voljo vsak delovni dan v Ljubljani: Ulica Gledališča BTC 2, Hala 5, Tangram. V isti stavbi kot sta Muller in Big Bang.
Pred poslovalnico vam je na voljo brezplačen parkirni prostor. Na voljo veliko parkirnih mest.
Neomejena profesionalna pomoč po elektronski pošti ali telefonu, kjer prejmete preverjene informacije.