Tony Hawks Pro Skater 3 & 4 (PS5)
Zaloga: PrednaročiloPrednaroči še danes in si zagotovi dobavo na dan izida.
47,00€
Cena: 47,00€
Express dostava!Vsa naročila za izdelke na zalogi oddana do 17.00 ure pošljemo še isti dan.
Možnosti plačila?Z gotovino ob prevzemu, z nakazilom na račun in s plačilnimi karticami (provizija).
Kultna serija skejtanja se vrača, a s pomembnimi spremembami
Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 je nova različica dveh legendarnih skejterskih iger, ki poskuša združiti elemente iz obeh naslovov v posodobljeno izkušnjo. Tako kot predhodni predelavi Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 je tudi tokrat igra zgrajena na modernem pogonu in ohranja klasično arkadno igranje, a z nekaterimi večjimi spremembami. Največji šok za oboževalce je vrnitev klasičnega dvominutnega formata iz prejšnjih delov, kar pomeni, da je bolj odprta struktura iz Pro Skater 4 v veliki meri odstranjena. Čeprav bo igra zagotovo pritegnila nostalgike in ljubitelje hitrega, tekočega skejtanja, bo odločitev o odstranitvi misij z NPC-ji marsikoga razočarala.
Pro Skater 3 ostaja zvest izvirniku, Pro Skater 4 se močno spremeni
V igri bodo vse ikonične stopnje iz Tony Hawk’s Pro Skater 3 in 4, posodobljene z novo grafiko in izboljšanim nadzorom. Pro Skater 3 ostaja skoraj popolnoma zvest originalu, z vsemi klasičnimi izzivi in nivoji, kot sta Airport in Los Angeles. Glavna težava pa je Pro Skater 4, saj je igra izgubila svojo edinstveno strukturo, kjer so igralci lahko prosto raziskovali proge in sprejemali naloge od NPC-jev. Namesto tega so razvijalci uvedli klasični sistem dvominutnih misij, kar pomeni, da bo igra bolj spominjala na zgodnje naslove serije kot na izvirni Pro Skater 4. To pomeni, da bodo velike in odprte mape, kot sta Alcatraz in College, zdaj omejene na krajše izzive, kar drastično spreminja izkušnjo igranja.
Grafika, fizika in igranje: posodobljeno, a brez inovacij
Podobno kot Tony Hawk’s Pro Skater 1+2, tudi 3+4 uporablja sodobni pogon, ki omogoča ostrejšo grafiko, izboljšane animacije in boljše osvetlitve. Okolja so podrobno poustvarjena, gibanje skejterjev je tekoče, triki pa se izvajajo brezhibno. Sistem nadzora ostaja enak kot pri predelavi 1+2, kar pomeni, da so vključene tudi moderne mehanike, kot so revert in manual, ki omogočajo daljše kombinacije trikov. Vendar pa ni večjih novosti v fiziki ali interakciji z okoljem, kar pomeni, da igra ne ponuja občutka napredka v primerjavi s prejšnjo predelavo.
Večigralski način in ustvarjanje parkov dodajata nekaj svežine
Igra ponuja večigralski način s podporo za spletne tekme in lestvice najboljših. Omogoča klasične načine, kot so Trick Attack in Score Challenge, kjer se igralci pomerijo v zbiranju čim višjega števila točk. Poleg tega vključuje tudi način Free Skate, kjer lahko igralci raziskujejo stopnje brez časovnih omejitev. Eden izmed najbolj vznemirljivih vidikov igre je izboljšan urejevalnik parkov, ki omogoča več prilagoditev kot kadar koli prej. Uporabniki bodo lahko ustvarili svoje unikatne proge, jih delili s skupnostjo in s tem podaljšali življenjsko dobo igre.
Primerjava s Tony Hawk’s Pro Skater 1+2
Čeprav je Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 zasnovan kot nadaljevanje uspešne predelave prvih dveh iger, prinaša manj inovacij in več kontroverznih sprememb. Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 je bil večinoma zvest izvirnikom, medtem ko pri tej predelavi četrti del izgubi svojo glavno značilnost – odprto raziskovanje. To pomeni, da bo igra morda bolj privlačna za ljubitelje klasičnega arkadnega formata, medtem ko bodo oboževalci Pro Skater 4 razočarani nad pomanjkanjem NPC nalog in svobode raziskovanja. Kljub temu igra prinaša posodobljeno grafiko in sodobne kontrole, kar zagotavlja bolj gladko in dostopno izkušnjo.
Občutek nostalgije, ki ga pokvari sporna oblikovna odločitev
Moja izkušnja s Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 je bila mešanica nostalgije in razočaranja. Po eni strani je bilo fantastično ponovno doživeti klasične mape iz Pro Skater 3, izvajati trike po znanih okoljih in preizkusiti izboljšane mehanike. Po drugi strani pa je bila izguba odprtega sveta v Pro Skater 4 težko spregledati. Nenehni dvominutni izzivi so povzročili, da so se nekatere proge počutile premajhne in preveč strukturirane, kar je odvzelo tisti občutek svobode, ki ga je originalni Pro Skater 4 nudil. Čeprav igra še vedno ponuja zabavno skejtarsko izkušnjo, bi si želela, da bi razvijalci dali več poudarka na ohranjanje izvirne strukture četrtega dela. Konzolku se zahvaljujem za možnost igranja, čeprav bi bila bolj zadovoljna, če bi igra ostala bolj zvesta originalu.