Ghost of Yotei (PS5)
Zaloga: več kot deset na zalogi v trgovini
Osebni prevzem v Konzolko Ljubljana BTC: takoj (danes odprto še 9 ur 43 minut)
Dostava na dom po Pošti Slovenije: v ponedeljek, 17. novembra
69,00€
Cena: 69,00€
Express dostava!Vsa naročila za izdelke na zalogi oddana do 17. ure pošljemo še isti delovni dan.
Možnosti plačila?Z gotovino ob prevzemu, z nakazilom na bančni račun, s plačilnimi karticami ali na obroke (Diners, Erstecard, NLB).
Nisi še prednaročil? Ne skrbi, bonus te še čaka!
Dobra novica za vse zamudnike! Mislil si, da je priložnost za ekskluzivno vsebino splavala po vodi? Motil si se! Še vedno si lahko zagotoviš svoj izvod igre Ghost of Yotei z vsemi dodatki.
Ob nakupu prejmeš kodo za:
- Edinstveno masko v igri, s katero bo tvoj lik izstopal.
- Set 7 ekskluzivnih PSN avatarjev z Atsu in šesterico Yotei.
Zaloge so omejene, zato ne odlašaj! Pohiti v Konzolkot in si zagotovi svojo igro z bonusom, preden bo prepozno!
Čudovita akcijska pustolovščina z globoko raziskovalnostjo
Ghost of Yotei je akcijska pustolovščina, kjer igramo skrivnostnega bojevnika, ki raziskuje mitsko japonsko goro Yotei, polno duhov, pošasti in starodavnih skrivnosti. Glavni poudarek je na raziskovanju, bojevanju in reševanju ugank. Igra ima odprt svet, ki spodbuja počasno raziskovanje in strateške spopade. Priporočam jo vsem, ki obožujejo počasnejši tempo raziskovanja in atmosferične igre, medtem ko tistim, ki iščejo hitro akcijo in adrenalinske bitke brez premisleka, verjetno ne bo ustrezala.
Legenda o izgubljeni duši in stari boginji
Zgodba v igri je postavljena na Japonsko, v obdobje mitov in legend. Igramo kot Hanzo, odpadli samuraj, ki išče izgubljeno dušo svoje družine in ob tem vstopi v skrito kraljestvo Yoteija. Tam naleti na boginjo Tsukiko, ki ga vodi, a hkrati skriva lastne namene. Eden najbolj napetih trenutkov se zgodi, ko Hanzo v temačnem svetišču premaga utelešenje svoje največje bojazni in se mora odločiti, ali bo sledil lastni poti ali se predal boginji. Zgodba je polna moralnih odločitev, ki res vplivajo na potek igre in konec, kar mi je bilo zelo všeč.
Čudovita umetniška podoba in dih jemajoča atmosfera
Grafično je igra prava umetnina. Sneg na gori Yotei je upodobljen tako realistično, da sem se med igranjem skoraj tresla od mraza. Sence, megla in svetloba se prelivajo na resnično lep način. Zvok in glasba sta subtilna, a izjemno učinkovita – šelestenje bambusov, oddaljeni udarci bobnov in nežno šepetanje duhov ustvarjajo popolno vzdušje. Bojevanje je počasno, strateško in močno temelji na pariranju in pravilnem tajmingu, kar daje prav poseben občutek napetosti in dosežka.
25 ur počasnega raziskovanja, brez klasičnega večigralskega načina
Za dokončanje glavne zgodbe in večine stranskih nalog sem potrebovala približno 25 ur. Stranske naloge so smiselno vpete v svet igre, čeprav jih je bilo včasih nekoliko utrujajoče iskati, saj zemljevid ni kazal vsega. Igra nima klasičnega večigralskega načina, kar me ni motilo, ker tako zelo poudarja samoto in izoliranost glavnega junaka. Žal mi je bilo, da ni bilo možnosti sodelovalnega načina, saj bi bilo raziskovanje Yoteija v dvoje zagotovo nepozabno. Ker ima več različnih zaključkov, je igra zelo primerna za večkratno preigravanje, saj vsaka odločitev lahko vodi v povsem drugačno zgodbo.
Primerjava z Ghost of Tsushima: podobnosti in razlike
Najbolj naravna primerjava se ponuja z Ghost of Tsushima, vendar je Ghost of Yotei počasnejša, bolj intimna in bolj poudarja mistiko kot realistične spopade. Čeprav obe igri temeljita na japonskem izročilu, je Ghost of Tsushima bolj usmerjen v akcijo in epske bitke, medtem ko Ghost of Yotei ponuja introspektivno raziskovanje in počasno razkrivanje skrivnosti. V nekaterih trenutkih sem celo začutila, da Ghost of Yotei deluje bolj kot grozljivka kot akcijska igra, kar je res poseben občutek, ki ga Tsushima ne ponudi.
Nepričakovana čustvena navezanost in kaj bi spremenila
Ob igranju sem bila pogosto čustveno zelo vpletena. Hanzo ni klasičen junak; je ranljiv, izgubljen in pogosto dvomi v svoje odločitve. Ena najbolj ganljivih izkušenj je bila, ko sem v odročni vasici našla majhno, zapuščeno svetišče, kjer je duh otroka prosil Hanzo, da prenese sporočilo njegovi materi v onostranstvo. To je bil trenutek, ko sem odložila kontroler in si vzela nekaj minut, da sem zadihala. Zahvaljujem se Konzolku za možnost igranja te edinstvene igre! Če bi lahko kaj spremenila, bi si želela večjo raznolikost sovražnikov, saj se je borba proti podobnim pošastim proti koncu že malce ponavljala. Prav tako bi bilo super, če bi vključevali kakšen manjši sodelovalni način ali pa možnost skupnega raziskovanja. Med zanimivostmi lahko omenim, da je bila zasnova gore Yotei v igri ustvarjena na podlagi resničnih terenskih posnetkov iz Hokkaida, kar igri daje dodatno pristnost.








