Armello Special Edition (XBOX ONE)
Zaloga: zadnji na zalogi v trgovini
Osebni prevzem v Konzolko Ljubljana BTC: danes med 9:30 in 19:30 (odpremo čez 3 ure in 21 minut)
Dostava na dom po Pošti Slovenije: jutri, 3. decembra
10,00€
Cena: 10,00€
Express dostava!Vsa naročila za izdelke na zalogi oddana do 17. ure pošljemo še isti delovni dan.
Možnosti plačila?Z gotovino ob prevzemu, z nakazilom na bančni račun, s plačilnimi karticami ali na obroke (Diners, Erstecard, NLB).
Digitalna družabna igra s strategijo in fantazijskim pridihom
Armello je digitalna družabna igra, ki združuje elemente strategije, RPG-ja in namiznih iger. Zgodba se odvija v fantazijskem kraljestvu, kjer živalski junaki tekmujejo za prestol. Igra ponuja štiri različne pogoje za zmago, a kljub bogati vizualni zasnovi in začetni privlačnosti trpi zaradi pomanjkanja interakcije med igralci. Priporočljiva je za ljubitelje strateških iger in fantazijskih svetov, manj pa za tiste, ki iščejo intenzivno večigralsko izkušnjo.
Boj za prestol v korumpiranem kraljestvu
Kralj Armella, lev, je okužen z Rotom, temno magijo, ki počasi uničuje njegovo telo in razum. Igralci prevzamejo vlogo enega od osmih živalskih junakov, kot so častni zajci, volčji morilci ali modre medvedje svečenice, ki tekmujejo za krono. Na voljo so štirje načini zmage: boj s kraljem, zbiranje prestiža, zdravljenje Rot-a ali podleganje temu zlu in uporaba njegove moči. Kljub tej raznolikosti pa je najpogostejša zmaga s prestižem, saj so druge poti pogosto neravnotežene ali težje izvedljive.
Osupljiva estetika, vendar premalo globoke strategije
Vizualno je Armello prava poslastica. Čudovita animirana uvodna sekvenca in edinstveno oblikovani junaki pričarajo pravljično vzdušje. Igralna plošča je atraktivna in tematsko ustreza zgodbi. Na žalost igra ne ponuja dovolj strateške globine. Sistem atributov, kart in virov deluje površinsko, saj redko ustvarja resnično zanimive kombinacije ali pomembne taktične odločitve. Čeprav je preprost za razumevanje, manjkajo kompleksne interakcije, ki bi lahko ohranile zanimanje skozi več tekem.
Večigralski način je razočaranje
Armello podpira večigralsko igranje za do štiri igralce, vendar interakcija med njimi močno primanjkuje. Igralci so pogosto osredotočeni na svoje naloge in se le redko srečajo na igralni plošči, kar pomeni, da igra večino časa deluje kot solo izkušnja. Prav tako počasno igranje – še posebej v poteznem večigralskem načinu – pogosto vodi do dolgih čakanj med potezami, kar zmanjša dinamiko in užitek. Omejena komunikacija z drugimi igralci še dodatno izolira igralce in odstrani možnost strategij, kot so zavezništva ali izdaje.
Primerjava z drugimi digitalnimi družabnimi igrami
V primerjavi z igrami, kot so Catan Universe ali Gloomhaven, Armello ponuja močnejši vizualni vtis, vendar zaostaja v smislu igralne globine in interakcije. Čeprav imajo tudi druge digitalne namizne igre lahko težave s počasnostjo potez, omogočajo vsaj več interakcije in pomen odločitev, kar Armello močno primanjkuje.
Zanimiv koncept, a dolgočasen potek igranja
Armello me je navdušilo z edinstvenim svetom in fantazijsko estetiko, vendar so me dolgi premori med potezami in pomanjkanje smiselnih interakcij razočarali. Čakanje na poteze drugih igralcev je pogosto izzvalo občutek dolgčasa, večkrat sem celo odložila igralno napravo in počela kaj drugega. Če bi dodali možnost hitrejšega igranja, izboljšali interakcijo med igralci in bolj uravnotežili zmage, bi igra imela precej več potenciala. Kljub temu je bila vizualna predstavitev prava poslastica in dokaz, da igre lahko združijo namizne in digitalne elemente.








