AEW Fight Forever (PS5)
Zaloga: zadnji na zalogi v skladišču
Osebni prevzem v Konzolko Ljubljana BTC: jutri od 13:00 dalje
Dostava na dom po Pošti Slovenije: v ponedeljek, 1. decembra
55,00€
Cena: 55,00€
Express dostava!Vsa naročila za izdelke na zalogi oddana do 17. ure pošljemo še isti delovni dan.
Možnosti plačila?Z gotovino ob prevzemu, z nakazilom na bančni račun, s plačilnimi karticami ali na obroke (Diners, Erstecard, NLB).
Je to res dvoboj za večnost?
Spomnim se dni, ko smo s prijatelji ure in ure preživeli ob igranju WWF No Mercy na Nintendu 64. Kontrole so bile preproste, akcija je bila nora in vsak dvoboj je bil epska zgodba. Ko sem slišal, da razvijalci iz Yukes, veterani rokoborskih iger, pripravljajo duhovnega naslednika v obliki AEW Fight Forever, me je preplavila nostalgija. Seveda sem takoj poklical v Konzolko, kjer so mi prijazno odstopili kopijo za PlayStation 5 za test. Hvala ekipi, da vedno poskrbijo za nas, ki pogrešamo stare čase! A vprašanje ostaja: ali lahko ta retro pristop preživi v moderni dobi?
Dobrodošli v alternativnem svetu rokoborbe
AEW Fight Forever je arkadna pretepaška igra, ki se odkrito spogleduje z legendarnimi naslovi z Nintendo 64 konzole. Pozabite na kompleksne simulacije, ki jih vidimo v seriji WWE 2K; tukaj je poudarek na hitri, dostopni in kaotični zabavi. Igra vas postavi v čevlje zvezdnikov All Elite Wrestling, promocije, ki je v zadnjih letih postala resna konkurenca uveljavljenemu monopolu. Razvili so jo pri Yukes, japonskem studiu, ki je bil leta odgovoren za WWE igre, preden so se njihove poti razšle. Založnik THQ Nordic pa je ime, ki ga poznamo po oživljanju klasičnih franšiz. V osnovi je AEW Fight Forever odgovor na vprašanje: kaj če bi rokoborske igre ostale zveste svojim arkadnim koreninam, namesto da bi stremele k realizmu?
Prijemi iz preteklosti
Upravljanje je osvežujoče preprosto. Imamo gumbe za udarce, brce in prijeme. Kombinacija smeri na analogni palčki in gumba za prijem izvede različne mete in udarce. Ni zapletenih kombinacij, le čista akcija. Posebnost je sistem Momentum, ki se polni z uspešnimi napadi in vam omogoči izvedbo značilne poteze (Signature) in nato še končne (Finisher). Sistem obrambe je razdeljen na blokiranje prijemov in blokiranje udarcev, kar zahteva nekaj privajanja, a deluje dobro. Občutek v ringu je hiter in odziven, animacije pa so namenoma nekoliko pretirane, kar poudarja arkadni duh. Včasih se sicer zgodi, da se liki malce čudno zataknejo ali da fizika orožja ne deluje po pričakovanjih, kar privede do komičnih situacij, ko poskušate sredi dvoboja zajahati rolko in se namesto tega zaletite v vrv.
Risankasta karizma in pozabljive melodije
Grafično se igra drži stiliziranega, skoraj risankastega videza. Modeli rokoborcev so prepoznavni, a hkrati pretirano mišičasti in karikirani, kar se sklada z arkadnim tonom. Arene so solidno poustvarjene, a množica deluje precej generično. Igra teče gladko, kar je pri hitrem tempu dvobojev ključnega pomena. Zvočna podlaga je mešanica licenčnih pesmi in generičnega rocka, ki pa ne pusti posebnega vtisa. Manjka tudi komentatorska ekipa med dvoboji, kar je velika zamujena priložnost za ustvarjanje avtentičnega AEW vzdušja. Vhodi rokoborcev so skrajšani in delujejo precej pusto, kar odvzame del spektakla, ki je tako pomemben del profesionalne rokoborbe.
Kratka pot do vrha in spletni kaos
Glavni enoigralski način je Road to Elite, kjer svojega izbranega ali ustvarjenega rokoborca vodite skozi enoletno potovanje v AEW. Na žalost je ta način izjemno kratek; en prehod traja le približno tri do štiri ure. Zgodba je predstavljena skozi statične menije in kratke, neme prizore, kar deluje precej zastarelo. Med dvoboji se ukvarjate z mini igrami, trenirate, jeste ali se udeležujete tiskovnih konferenc, a vse skupaj je precej površinsko. Poleg kariere so na voljo različni tipi dvobojev, od klasičnih ena na ena do kaotičnih Casino Battle Royale in brutalnih Exploding Barbed Wire Deathmatch. Spletno večigralstvo deluje solidno in ponuja največ zabave, še posebej, če igrate s prijatelji. Vendar pa je nabor dvobojev in možnosti v primerjavi s konkurenco precej omejen.
Kaj navduši in kaj razočara
Največji plus igre je njena preprostost in zabavnost. To je igra, ki jo lahko vzamete v roke in se takoj začnete zabavati, ne da bi se morali učiti zapletenih sistemov. Posebni tipi dvobojev, polni orožja in eksplozij, so vir kaotičnega veselja. Po drugi strani pa igro teži pomanjkanje vsebine. Osnovni nabor rokoborcev je relativno majhen, urejevalnik za ustvarjanje lastnih likov pa je eden najbolj omejenih, kar smo jih videli v zadnjih letih. Odsotnost možnosti deljenja ustvarjenih likov preko spleta je v današnjem času nerazumljiva. Tudi po več sezonah plačljivih dodatkov (DLC), ki so dodali nekaj borcev in načinov, se zdi osnovni paket še vedno precej prazen za polno ceno. Če ste igro že odigrali, je morda čas, da izkoristite odlične pogoje menjave iger v Konzolku in jo zamenjate za kaj novega.
Opozorilo za starše
AEW Fight Forever ima oceno PEGI 16. Igra vsebuje realistično nasilje, vključno z uporabo različnih orožij, kot so stoli, kiji, oviti v bodečo žico, in celo molotovke. Prisotna je tudi kri, ki se prikaže na borcih in na tleh ringa. Igra vsebuje tudi nekaj kletvic in reference na alkohol. Čeprav je videz stiliziran, je nasilje precej nazorno, zato igra ni primerna za mlajše otroke. Spletno igranje ne vključuje glasovnega klepeta, kar zmanjšuje tveganje neprimerne komunikacije.
Končna sodba
AEW Fight Forever je kot obisk koncerta vaše najljubše skupine iz mladosti. Nostalgija je močna, nekaj pesmi vas popolnoma prevzame, a na koncu ugotovite, da ste vse to že videli in da manjka nekaj svežine. Igra uspešno ujame duha klasičnih arkadnih pretepačin in ponuja ure nezahtevne zabave, še posebej v družbi. Vendar pa jo pomanjkanje vsebine, zastarel karierni način in omejen urejevalnik likov zadržujejo pred tem, da bi postala pravi prvak. Če niste prepričani, ali je ta retro pristop za vas, vam v Konzolku ponujajo možnost izposoje. Tako lahko igro preizkusite brez tveganja in se sami odločite, ali je vredna mesta v vaši zbirki.








