Borderlands 4 (SWITCH 2)
Bodi med prvimi! Prednaroči še danes in prejmi izdelek takoj ob izidu.
Osebni prevzem v Konzolko Ljubljana BTC: 2026
Dostava na dom po Pošti Slovenije: 2026
68,00€
Cena: 68,00€
Express dostava!Vsa naročila za izdelke na zalogi oddana do 17. ure pošljemo še isti delovni dan.
Možnosti plačila?Z gotovino ob prevzemu, z nakazilom na bančni račun, s plačilnimi karticami ali na obroke (Diners, Erstecard, NLB).
Streljanje, eksplozije in humor v cel-shade grafiki
Borderlands 4 prihaja na novo generacijo konzole Switch 2 in že zdaj med oboževalci serije vzbuja ogromna pričakovanja. Igra naj bi ostala zvesta svojim koreninam kot streljačina iz prve osebe z elementi akcijskega igranja vlog, pri čemer bo še vedno temeljila na unikatni kombinaciji samosvojega humorja, izjemno raznolikih orožij in risankaste cel-shade grafike. Kot vse igre v seriji, tudi ta ni za tiste, ki iščejo tiho, resno pripoved ali taktičen pristop – tukaj gre za noro zabavo, ki jo lahko deliš s prijatelji. Če si užival v prejšnjih delih, ti bo ta verjetno pisan na kožo. Če pa ti živce parajo nenehni one-linerji in eksplozije vsakih deset sekund, potem verjetno ne bo zate.
Novi zlikovci, nova planeta, stari kaos
Čeprav Gearbox še ni uradno razkril celotne zgodbe, naj bi Borderlands 4 tokrat predstavil novo skupino Vault Hunterjev, ki se bodo spopadli z dvema rivaloma – skrivnostnima dvojnima bratoma z galaktičnimi ambicijami. Lokacije naj bi bile še bolj raznolike, s potovanji po več planetih, vključno z neznano puščavsko luno in zaraščenim mestnim planetom, kjer divjajo različne frakcije. Prvi napovednik je razkril, da se bo vračala Lilith – morda ne kot igralni lik, a njena prisotnost v zgodbi je potrjena. Tudi Claptrap je seveda nazaj in že v prvi sceni teži z neuporabnimi komentarji. Žal pa je jasno, da igra še vedno sledi poznani formuli: najdi Vault, pobij vse, odpri skrinjo, ponovi.
Večji poudarek na prilagajanju likov in orožij
Če je kaj resnično izstopalo v prikazanem demo posnetku, je to količina in kompleksnost prilagajanja orožij. Novi sistem bo omogočal menjavo cevi, nabojnikov, optik in celo elementov, s čimer si boš lahko ustvaril res unikatno orožje. Poleg tega naj bi vsak Vault Hunter imel tri različne drevesa sposobnosti, ki bodo vplivala tudi na način gibanja in interakcije s svetom. Zvočno ozadje je še vedno energično, z mešanico elektronske glasbe in metalskih riffov, ki dajo občutek divjega zahoda v vesolju. Stil igre ostaja prepoznaven in barvit, a vseeno bi si želela nekaj manj kičastih učinkov – včasih izgubiš pregled med vsemi eksplozijami.
Kooperacija za štiri igralce znova v ospredju
Čeprav še ni znano, koliko časa bo zahtevala glavna zgodba, se pričakuje, da bo podobna kot pri prejšnjih delih – okoli 20 do 25 ur za osnovno zgodbo in vsaj 40 ur z vključenimi stranskimi nalogami. Potrjeno je, da bo igra omogočala sodelovalno igranje za do štiri igralce, tudi z deljenim zaslonom na konzoli Switch 2, kar je zares pohvalno. Oboževalci serije bodo z veseljem izvedeli, da bo igra podpirala tudi igranje z igralci na drugih platformah. Sam sistem plenjenja naj bi bil izboljšan, kar pomeni manj prepirov o tem, kdo pobere katero legendarno orožje. To bo morda prvi Borderlands, ki ga bom dejansko želela preigrati večkrat z različnimi liki.
Primerjava s prejšnjimi deli in Tiny Tina's Wonderlands
Če primerjam videno z Borderlands 3, se zdi, da je četrti del veliko bolj osredotočen na bolj premišljeno sestavljanje lika, medtem ko akcijski del ostaja enako kaotičen in prenasičen z informacijami. Tiny Tina's Wonderlands je sicer ponujal svež fantazijski zasuk, ampak se mi je zdel preveč sam sebi namen. Tu pa je občutek, da bo šlo za vrnitev h koreninam z nadgrajenimi sistemi. Vendar pa ni videti, da bi se razvijalci učili iz kritik tretjega dela – še vedno vse skupaj izgleda precej otročje in pogosto ponavlja stare šale. Upam, da bo zgodba imela več globine, saj je bila ravno pri Wonderlands pripoved presenetljivo močna in dobro napisana.
Želim si več tveganja in manj varne formule
Ko sem si ogledala prvih 30 minut predstavitve, sem si hkrati rekla – točno to sem pričakovala – in bila zaradi tega malo razočarana. Serija je znana po svojem stilu, ampak zdaj že rahlo zastareva. Igrala sem z bratom na kavču, on je izbral novega lika, ki uporablja mehanične roke kot orožje, jaz pa bolj podporni lik z dronom, ki zdravi. Ugotovila sva, da je bil začetek precej počasen in zmedeno vodi igralca, kljub noremu tempu. Claptrap še vedno meša šale iz 2012 in nekaj bi jih lahko brez slabe vesti izrezali. Poleg tega si želim, da bi Gearbox tvegal kaj več – morda več možnosti za vplivanje na zgodbo ali pa bolj razgibane sovražnike. Zanimivo: v enem trenutku se pojavi referenca na kultni dogodek iz drugega dela, a tako bežno, da ga večina igralcev sploh ne bo opazila. Konzolku se zahvaljujem za možnost, da sem preizkusila demo verzijo – komaj čakam, da vidim, ali bo končna različica izpolnila potencial. Če bi lahko igro izboljšala, bi odstranila generične sovražnike in dodala več odločitev, ki imajo vpliv na svet. Mogoče tudi kakšno mini-igro ali nalogo, ki ni samo: ubij, pober, ponovi.








