Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine konzolko - www.konzolko.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov(ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podjetje Venkon d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.konzolko.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da redno pregledujete Pogoje poslovanja in spremljate morebitne spremembe. Pogoji poslovanja se lahko spreminjajo brez predhodnih obvestil in pričnejo veljati takoj po objavi na tej spletni strani.

Za nakup izdelka na spletni strani se morate registrirati in vaša registracija pomeni, da ste seznanjeni s pogoji poslovanja na naši spletni strani in da se z njimi strinjate.

Kot registriran uporabnik boste deležni tudi posebnih ponudb. Vaši podatki bodo shranjeni v bazo spletne trgovine. Po vnosu vaših podatkov boste lahko takoj začeli z nakupom preko spleta.

Za podatke, ki nam jih posredujete ob registraciji, jamčite, da so točni in veljavni. Spremembo vaših podatkov nam lahko sporočite na e-pošto: info@konzolko.si.

VAROVANJE PODATKOV IN ZASEBNOST

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. S potrdilom nakupa dovoljujete, da Venkon d.o.o., z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in z namenom obveščanja vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki neomejeno časovno obdobje. konzolko zagotavlja varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004).

Kot kupec lahko kadarkoli po elektronski pošti zahtevate, da v roku 15 dni trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.konzolko.si v celoti ostali v lasti podjetja Venkon d.o.o.. in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

NAROČANJE

Izdelek na naši spletni strani naročite s klikom »dodaj v košarico«. Vodeni boste skozi celoten proces od izbire izdelka do plačila in konca nakupa. Vsebino košarice lahko kadarkoli pogledate, jo spreminjate in izdelke tudi izbrišete. Vrednost košarice se sproti sešteva. Po oddanem naročilu prejmete na vašo e-pošto potrdilo o naročilu. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili na vašo e-pošto. Naročilo oz. pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

CENA IN VELJAVNOST PONUDBE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kljub skrbi, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko poročilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Vse cene so navedene v evrih (€) . Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer kupca obvestimo.

RAČUNI IN HRANJENJE PODATKOV

Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga.

Račun prejme kupec ob prejemu blaga.

Vse dokumente, potrditev naročila, predračun, v enem izvodu pošljemo kupcu v elektronski obliki in/ali na papirju, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki pa se hrani na sedežu podjetja Venkon d.o.o.. Dostop do dokumentov hranjenih v podjetju Venkon d.o.o.  je možen na podlagi dogovora z direktorjem podjetja Venkon d.o.o..

Vsi dokumenti, predračuni, računi so napisani v slovenskem jeziku.

NAČIN PLAČILA

Kupec ima naslednje možnosti plačila:

1. Z nakazilom na račun Venkon d.o.o. (plačilo po predračunu). Po oddanem naročilu boste prejeli predračun na vaš e-poštni naslov, na podlagi katerega izvedete plačilo.

Po prejemu plačila vam bomo vse izdelke, ki so na zalogi poslali s pošto najkasneje v treh (3) delovnih dneh. Ostale izdelke iz vašega naročila, ki trenutno niso na naši zalogi vam bomo poslali v rokih, ki so navedeni na potrditvi vašega naročila.

2. Z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) v tem primeru kupnino poravnate dostavnemu podjetju.

3. S kartico stranki se zaračuna plačilo provizije, ki je različno od banke (od 2% ali 5%).

4. Z Diners kartico za nakupe nad 1000eur. Stranki se zaračuna plačilo provizije v viši 5%.

DOSTAVA IN STROŠKI POŠTNINE

Pošiljko (za izdelke iz zaloge) boste prejeli najkasneje v treh (3) delovnih dneh od prejema plačila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostavo blaga opravi za nas dostavno podjetje, stroške dostave plača kupec.

Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Podjetje Venkon d.o.o. se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh www.konzolko.si. Napake na spletni strani niso izključene. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da se ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Za napake, ki se lahko pojavijo pri samem vnosu za posamezen artikel (opis artikla, cena za artikel ali lastnosti artikla) ne odgovarjamo in nikakor ne želimo namerno zavesti kupca oz. obiskovalca, saj se trudimo za točnost in doslednost.

REKLAMACIJE IN VRAČILA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@konzolko.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če kupec morda artikel že začne uporabljati, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek vračila zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

GARANCIJA

Vsi artikli kupljeni v spletni trgovini http://www.konzolko.si imajo 12 mesecev garancije od datuma nakupa z veljavnim računom, če ni drugače navedeno na garancijskem listu!

Rabljeni artikli imajo veljavno garancijo kot je navedeno na računu!

V primeru nakupa / doplačila podaljšane garancije se garancijski rok podaljaša samo konzoli. Vsi ostali izdelki v kompletu pa imajo 12 mesecev garancije od datuma nakupa z veljavnim računom, če ni drugače navedeno na garancijskem listu!

ČESA GARANCIJA NE KRIJE?

1. Ta garancija ne velja za priročnike za uporabo, nastavitve, vsebine, podatke ali povezave, ne glede na to, ali so bili v izdelek vgrajeni ob nakupu, ali nameščeni kasneje. Garant ne jamči, da bo katerakoli programska oprema proizvajalca ustrezala vašim specifičnim zahtevam, delovala v kombinaciji s katerokoli strojno ali programsko opremo drugih proizvajalcev ali da bo delovanje programov potekalo nemoteno ali brez napak.

2. Ta garancija ne krije

a) normalne obrabe izdelka (vključno z obrabo gume, gumbov, baterije, zaslona, ohišja in drugega potrošnega materijala),

b) mehanskih poškodb (npr. poškodb, povzročenih z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, ipd.),

c) napak, poškodb ali škode, povzročene z nepravilno uporabo izdelka, torej ravnanjem v nasprotju z navodili za uporabo proizvajalca,

d) napak zaradi dejavnikov, ki so izven razumnega dosega garanta.

3. Ta garancija ne krije okvar oz. napak, ki so nastale zaradi uporabe ali povezovanja izdelka s katerimkoli izdelkom, baterijo, dodatno opremo, programsko opremo in/ali storitvami drugih proizvajalcev in ponudnikov.

4. Ta garancija ne krije okvar oz. napak, ki so nastale zaradi povezovanja aparata z nepravilno nameščeno ali okvarjeno dodatno opremo.

5. Ta garancija ne krije neznatnih odstopanj barvnega zaslona, tj. do največ dve črni in dve barvni piki na razdalji več kot 5 mm.

6. Ta garancija ne krije napak, ki so nastale zaradi uporabe aparata za drug namen od predvidenega, zaradi virusov ali drugih škodljivih programov, zaradi nepooblaščenega dostopanja do storitev, računalniških sistemov ali mrež z Vaše strani ali s strani tretje osebe.

7. Ta garancija ne krije napak, ki so nastale zaradi izpostavljanja baterije kratkemu stiku, če so opazni znaki nepooblaščenega posega (zlomljeni pečati ovoja baterije ali celice baterije), ali če je bila baterija uporabljena v opremi, za katero ni predvidena.

8. Ta garancija ne velja, če je bil aparat izpostavljen mokroti, vlagi, ekstremnim toplotnim oz. drugim pogojem okolja, hitrim spremembam teh pogojev, korozivnim vplivom, oksidaciji, razlitju hrane ali pijače ali vplivom kemičnih sredstev.

9. Ta garancija ne velja, če je izdelek odpiral, spreminjal ali popravljal kdorkoli drug razen pooblaščenega servisa, če je bil izdelek popravljen z uporabo neodobrenih rezervnih delov ali če so bili kakorkoli odstranjeni, izbrisani, popačeni, spremenjeni ali so nečitljivi serijska številka, IMEI številka ali datumska koda izdelka.

RAZLAGE OPISOV / OZNAK IZDELKOV

  • "kompatibilen" - Izdelek ni original / licenčen izdelek od določenega podjetja je pa kompatibilen z napravo za katero se kupuje. Razlika v praksi je, da izdelki niso enakovredni original izdelkom, kar pa se odraža predvsem pri kvaliteti izdelave in natančnosti. Zaradi tega pa imajo tudi posledično nižjo ceno in so bolj ugodni za potrošnike.
  • "original" - Izdelek je original / licenčen od podjetja in je enakovreden izdelki, ki ste ga prejeli v štartu oz. od proizvajalca.

Družba Venkon d.o.o. (upravitelj in ponudnik storitev na spletnem mestu konzolko.si) v skladu z načeli dobrega poslovanja in dobrih poslovnih odnosov izjavlja,

  • Da v nobenem primeru ne podpira in ne odobrava neupravičeno reproduciranje avtorsko zaščitenih del in da spoštuje pravice intelektualne lastnine,
  • Da storitev nudi z izključnim namenom zaščite interesov uporabnikov, ki z izdelavo varnostne kopije realizirajo svojo legitimno pravico po zaščiti podatkov, ki je v okviru privatnega reproduciranja urejena v Zakonu o avtorski in sorodni pravici (Uradni List št. 16/2007, 68/2008), hkrati je storitev prilagojena uresničevanju osnovnih ciljev iniciative AACS LA (Advanced Access Content System), ki temelji na rabi fleksibilnih metod kriptografije, ki uporabniku(kupcu) ponudijo možnost trajnega in varnega shranjevanja kupljenih avtorsko zaščitenih del,
  • Da je namen storitev in produktov zagotovitev varne in trajne uporabe iger in njihovih varnostnih kopij, kateri legalni lastnik ste,
  • Da ne odgovarja za morebitno nelegalno ali neupravičeno uporabo oziroma zlorabo, v kolikor se igralna konzola uporablja z nelegalno programsko opremo,
  • Da strogo obsoja vsakršno piratstvo in se vztrajno trudi za dvig ozaveščenosti o spoštovanju avtorskih pravic in pravic intelektualne lastnine.

 


Copyright © 2013 - 2017 Venkon d.o.o. | Konzolko.si Vse pravice pridržane.